|
Dreambox 700 |
Besvar |
Forfatter | |
Nimbus
Ny bruger Oprettet: 04-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Emne: Dreambox 700 Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 23:40 |
Hej. Jeg har en Dreambox 7000-S som har tjent mig upåklageligt i mange år, men fornylig så jeg, at man kunne fjernbetjene den fra komputeren, og enda også se tv fra den, på komputeren. Er der nogen der kender det program?, så er jeg interesseret i et link til det. |
|
agger
Guld medlem Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 11:31 |
hej er du sikker på du kan gøre det med 7000 , hvis du kan er det måske på samme måde som dm800 . du åbner brovser skriver ip adressen og logger på så kan du læse dig frem til hvad du skal vælge for at komme i kontakt med dream boks . kører du wista er det lidt sværere der kan jeg kun få fire fox til at virke. der er en nosk side http://digsat.net/wbb3 der kan man få meget hjælp. hilsen agger |
|
Nimbus
Ny bruger Oprettet: 04-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 06-Oktober-2009 kl. 15:02 |
Hej Agger Jeg har prøvet med ip adressen og kommer så til et punkt, hvor den beder om login og password. Har du nogen anelse om hvad de er på en 7000 |
|
agger
Guld medlem Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
Sendt: 06-Oktober-2009 kl. 18:12 |
hej nimbus på dm800 bruger man en standard password og user navn for at kunne editere boksen , men jeg behøver ikke noget for at kunne styre den fra pc. men den jeg bruger er usernavn root password dreambox hvis det ikke er rigtig må du på den norske side og få hjælp. hilsen agger |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |