jeg har også snart en Out-of-the-box "experience"
Pendec kan du ikke bo i midtjylland så kan jeg betaler mig for hjælpn
Jeg er mest hooked på den ipbox. Jeg har vel 14 dages returret på boxen, så får jeg ikke den op og køre så kan de få den tilbage igen.
Hvad hedder den vantage box jeg skal købe hvis det er?
Ved godt at linux er noget langhåret noget, men man kan jo få meget hjælp via nettet i dag.
Nu har jeg haft parabol i mange år og det er da en helt videnskab i dag. Kan også se at de nye boxe kan en hel del. Da det var analog, så var det nærmest "hver mands eje" at ha' et piratkort. Så blev det digital og så var det ikke lige til. Jeg har altid haft viasat guld, som dog hedder noget andet i dag. Men med de boxe man kan købe i dag, så kan det ikke passe at man ikke kan "snyde" udbyerne. Er slet ikke ude efter det, jeg er bundet til begge i 11 måneder endnu. Kan jeg få det til at virke så sikkert flere måneder endnu som forbruger.
Men hvad må man. Er det lovligt at købe en box og opdateringer fra nettet få den til at køre begge kort, hvis man kan. Pendec siger ja og sat. butikkerne siger nej. Og flere siger at det ikke kan lade sig gøre med mindre at man går tilbage til de gamle boxe, men sådan en har jeg jo.
Det jeg vil hen til, er at jeg har læst linie op og ned omkring dette, og jeg fatter ikke om der er noget jeg ikke fanger mellem linierne. At der faktisk er "nogle" der ser alt sat tv, men bare via en måde som man selvfølgelig ikke skrive om på et forum som dette. Igen jeg er ikke ude efter noget der er ulovligt, men bare en løsning der dur uden alt for meget bøvl
Vantage kan den bare sættes til og køre det så, ipboxen skal ha hentet en opdatering, så køre den. Er det så "let" eller hva?
Mylle der meget snart har en out of box experience.