|
stereo setup anbefaling |
Besvar |
Forfatter | |
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-November-2012 kl. 10:35 |
Jeg har i dag i min stue et lidt wierd setup..
Marantz SR5003 + Fazon F5 + Beolab 3 (rear) og en Fazon center + PV1 sub, men egentlig tilfreds med det, men konen er lidt træt af pladespilleren, så vil gerne rykke det ind på kontoret, så jeg kan sidde og nyde lidt musik. = mangler et stereo setup... Mediet er en Rega Planar RP3 pladespiller og søger anbefalinger på en lille stereo forstærker + et par "reol" højtalere gerne hvide, lette at gemme, som spiller godt.. budget en 5000-8000kr for forstærker + højtalere. det er ikke Volume 100% de skal spille, det er bare stille og rolig musik, bliver det højt, så bruger jeg min WA6 + hovedtelefoner. Det må da også gerne være billigere... har kigget en smule på B&W CM1´ere, men så er hele budgettet smidt bare på højtaleren, men er glad for lyden fra dem, spiller faktisk bedre end CM8. Redigeret af Rasmusdc - 24-November-2012 kl. 10:36 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |