|
Hjælp til hjemmebio |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
martineren
Junior bruger Oprettet: 14-Februar-2012 Sted: danmark Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Nybegynderen. Tak for dit svar. Jeg er selv ved at være ret overvist om at jeg skal have en Epson tw3200. Forringer lens shift billedekvaliteten? og tror du jeg kan køre mit billede ned i en fornuftig højde hvis projektoren står 190 cm over gulv og 4 m. fra lærred. Kan jeg samtidig lave et billede på 90 - 100 tommer?
Vh Martin |
|
nybegynderen
Ny bruger Oprettet: 01-Februar-2011 Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Lens shift forringer ikke kvalitetet, det er en ren mekanisk flytning af hele objektivet der sker (tror jeg..kan ihvertfald se at hele objektiv "huset" flyttet sig). Her er et billede der vises hvor meget man kan lens shift epson 3200 : http://www.projectorpoint.co.uk/projectors/Epson_EH-TW3200.html Min projektor er ca 4m fra lærred og jeg har prøvet både 90" 98" og 108"..de var alle fine...ingen problemer. Projektoren er hos mig dog ca 2.10 over gulvet...men 1.90 skulle være fint |
|
Wheels
Bruger Oprettet: 06-September-2008 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er værd at nævne, at hvis du lensshifter maksimalt, kan det godt give forringelser i billedet - især hvis det er vandret. Men så længe du holder dig fra yderpunkterne, burde der ikke være nogen problemer.Min TW3200 står cirka 1.80 over gulvhøjde og få centimeter forskudt vandret, og der er ingen synlige kvalitetstab.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |