|
Epson Projektor EH-TW480 ? |
Besvar |
Forfatter | |
madmouse
Junior bruger Oprettet: 26-Februar-2012 Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Februar-2012 kl. 19:48 |
Hej, jeg har haft et 42" Pana i nogle år, og er super glad for det. Dog kunne jeg godt bruge en større skærm, når jeg ser film. Jeg har overvejet en projektor, men har ikke lyst til at smide en masse penge efter sådan én, og derfor tænker jeg om man kan købe én som er god til 'rimelige' penge. Jeg har ikke brug for 3D, og 1 HDMI er OK, måske er 720P også rigeligt. Jeg synes i hvertfald 720P materialer er rigelig flot til mig på mit 42". Jeg har kig på denne her: Den er jo til at betale. Jeg ved at TW-3200 har fået meget ros. Hvad siger I? Jeg har aldrig ejet en projektor før. Jeg ser ca. 4 film om mdr, og den skal ikke bruges til andet. På forhånd tak.
|
|
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Madhouse.
Med mindre du ikke regner med at lave et billede større end 42" med din kommende projector, så kan du måske godt klare dig med 720p ... Nej vel... det tænkte jeg nok :) Køb en TW3200 - Det er en glimrende projector og den leverer et utrolig flot og levende billede til de håndører den koster, det er virkelig et godt køb.
|
|
madmouse
Junior bruger Oprettet: 26-Februar-2012 Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, jamen så må jeg vente lidt til der er råd :-) Hvad med lærred?
Jeg har 3.6m fra sofa til væg. Er 90" anbefalelsesværdigt på den afstand? Igen har jeg ikke flere tusinde kroner til dette. Kan i enbefale et billigt, udemærket? Det skal ikke være fastramme.
|
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2350 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det synes jeg nu er at overdrive lidt. Jeg kender ikke EH-TW480, men jeg mener du generaliserer en del. Givet er det nok ikke den bedste projektor, og man får en del mere for pengene ved en EH-TW3200, men bare fordi den "kun" er 720p er det ikke ensbetydende med at den er ringe. 1080p har været "det nye sort" i et godt stykke tid, men før det blev udbredt til masserne var det vel 720p der var det bedste. Hvis man alligevel ikke har det store behov og måske også et stramt budget, kan den da være fin. Jeg ville nok ikke selv købe den, men det er mere pga. mangel på lensshift og det relativt høje støjniveau. Ikke pga. opløsningen. |
|
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har ret.
et 720p kan skam også se fint ud blæst op i størrelse stor, faktisk sad jeg også selv og tænkte på at støjniveau faktisk nok var en større faktor efter jeg havde skrevet mit indlæg. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |