|
Benq w700 vs w1060 |
Besvar |
Forfatter | |
jimmi1311
Bruger Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Februar-2012 kl. 10:15 |
Hej Alle
Nu er jeg snart klar til at købe min første projektor og jeg nærmer mig en afklaring. Jeg har nu fundet frem til at jeg vil have en DLP projektor og jeg har et budget max på 7000 Kr for projektoren. Jeg egentlig kommet frem til at jeg skulle have mig en Benq W1060, men så kom til til at sammenligne den med Benq's w700 der koster 2K mindre. Ved en ren sammenligning på spec. er det eneste der taler for en W1060 de 1080P mod w700's 760P. Men både ved Kontrast og Lummen vinder W700 klart. Kontrasten er faktisk dobbelt gå høj ved W700 i forhold til w1060!! Er der noget jeg har misforstået eller kan det være korrekt at bortset fra de 1080P så får jeg en bedre projektor ved at købe en Benq w700?? Projektoren skal være i et dedikeret, min kælder, og den bliver mørklagt. Jeg har allerede malet loft og vægge grå og nu mangler jeg bare et mørkt gulvtæppe :-) Selvom jeg jo nærmest har bestemt mig for en Benq er fornuftige og gode forslag på en anden projektor da også velkommen. På forhånd tak, Jimmi |
|
Stereolab
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke set nogle af de nævnte projektorer i aktion, men jeg har selv en BenQ W6000 som jeg er temmeligt glad for. Den har dog nogle problemer som blæserstøj og regnbuer engang imellem, men på de fleste andre punkter er den super. Tror den er nok meget lig W1060 i performance, dog har den lens shift, som var vigtigt for mig.
Der burde være rimeligt gode muligheder for at få en demo af de 2 projektorer i butikken, så hvorfor ikke se dem med egne øjne? Personligt ville jeg ikke vælge en projektor der ikke er 1080p. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |