|
Se 3d blu ray på din 60 htz HD projektor |
Besvar |
Forfatter | |
geuken
Super bruger Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Marts-2012 kl. 17:46 |
NU er det muligt at se 3d blu ray på HD projektor 60 htz der ikke understøtter 3D! Synes lige jeg vil dele dette med projektor folket herinde. Tænker selv om det kunne være en løsning. Teknologien er VIP-3D theater og du kan se nærmere på deres www.VIP-3d.com En anmeldelse på: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1323671 Hvad tænker I? |
|
Therock
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 581 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder sgu da som en kanon ide.....
Det får da fine anmeldelser... Det vil jeg da godt nok lige hold øje med Tak for tippet
Redigeret af Therock - 12-Marts-2012 kl. 18:47 |
|
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" | |
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Youtube klip
|
|
braarup
Ny bruger Oprettet: 24-Februar-2008 Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu skimtede jeg kun hurtigt tråden igennem, men der er der ingen nyheder i det?
Som han også starter tråden med kunne en Optoma 3D-XL adapter også bruges og den har da kunne købes siden marts som tråden også er fra... Ud over det er det super fedt, jeg så tron3d har i weekenden på min egen HD66 med 3D-xl og var bestemt ikke skuffet...
Redigeret af braarup - 12-Marts-2012 kl. 21:07 |
|
beddemiz
Bruger Oprettet: 17-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 234 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er jeg ikke 3d fan, men det kunne jo være interesant at prøve det. Giver sådan en 3d-xl eller 3d-vip den samme 3d oplevelse som de "rigtige" 3d projektorer og tv har?
|
|
braarup
Ny bruger Oprettet: 24-Februar-2008 Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er fuldstændig det samme....det fungere med aktiv shutter briller ligesom div. tv som den sync med projektorens 2x60Hz billeder via DPL-link, så når projektoren viser venstre billede lukker brillen for højre osv.
|
|
geuken
Super bruger Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sådan som jeg læser det, eksisterer der en væsentlig forskel mellem de to apparater VIP 3D og Optoma 3D-XL. Nemlig at VIP-3D kan bruges på 60 hz projektor - Optoma skal bruge 120 hz. Dvs. stor set alle projektor kan brug 3D-VIP. Ikke kun 120 hz projektor som fx HD66. Det kan selvfølgelig godt være jeg tager fejl omkring Optoma 3D-XL? Redigeret af geuken - 13-Marts-2012 kl. 11:07 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |