|
Mest projektor for pengene |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||
Allan Olesen
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, 3 dB ER en fordobling af støjniveauet (målt i effekt). Men man skal meget højere op, før det opfattes som en fordobling. Man siger normalt, at 3 dB er den mindste ændring i lydniveauet, den menneskelige hørelse kan registrere (det er jeg nu ikke helt enig i, men det er en anden sag), og at 10 dB opfattes som en fordobling. |
||
Schulz
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok, så beklager jeg min misforståelse Jeg har dog også set film på en projektor der var opgivet til et støjniveau på 32 db., men det var for mig alt for generende, men når jeg nu tænker over det, lød det ikke som en mangedobling af den w1100 jeg så/hørte forleden...trods alt. Tak for info |
||
henrik-d
Bruger Oprettet: 02-September-2008 Status: Offline Point: 225 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej,
nu har jeg så afprøvet den og jo der er ret hørbar støj, må jeg indrømme men hvis man sætter den i økonomi-mode så er det meget lidt så det går fint.
Billedet er knivskarpt og jeg har endnu ikke konstateret regnbuer!
Sort kan jeg ikke helt få sort men det kan muligvis indstilles.
Alt i alt er jeg meget tilfreds.
V.h.
Henrik
|
||
Schulz
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |