|
Projektor-montering - hvis man ikke selv kan |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7102 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du selv grejet i hus eller skal det først købes ?
|
|
henrik-d
Bruger Oprettet: 02-September-2008 Status: Offline Point: 225 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har grejet. Det eneste er bare at få projektoren skruet solidt i loftet med et beslag, ledningerne ka jeg selv føre rundt
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7102 |
Funktioner
Tak(0)
|
En god tømmer eller lign kan da klare opgaven. Evt en elektriker !
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
HiFi Klubben monterer også, ved dog ikke, om det kun er for køb foretaget i klubben.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
henrik-d
Funktioner
Tak(0)
|
@hansie, jep og jeg ka også selv i princippet låne et slagbor osv men jeg er mest tryg ved at det er en som har forstand på projektoropsæning da jeg sagtens kan forestille mig at vedkommende samtidig kan vurdere om jeg burde ændre nogen ting i forhold til setuppet i min stue
|
|
henrik-d
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for tippet JeTex
|
|
henrik-d
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg afslutter tråden nu :-) Jeg takker for alle rådene, men jeg har tænkt over at det jo egentlig er "overkill" at jeg gør så meget ud af det når jeg ikke har et dedikeret bio-setup men blot lidt billig surround og et lærred på en trefod, så jeg sparer pengene og lader projektoren stå på bordet.
V.h.
Henrik
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |