recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektor-montering - hvis man ikke selv kan
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Projektor-montering - hvis man ikke selv kan

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7102
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 14:44
Har du selv grejet i hus eller skal det først købes ?
Til top
henrik-d Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-September-2008
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-d Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 14:50
Jeg har grejet. Det eneste er bare at få projektoren skruet solidt i loftet med et beslag, ledningerne ka jeg selv føre rundt
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7102
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 16:18
En god tømmer eller lign kan da klare opgaven. Evt en elektriker !
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 16:59
HiFi Klubben monterer også, ved dog ikke, om det kun er for køb foretaget i klubben.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-d Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 17:53
@hansie, jep og jeg ka også selv i princippet låne et slagbor osv men jeg er mest tryg ved at det er en som har forstand på projektoropsæning da jeg sagtens kan forestille mig at vedkommende samtidig kan vurdere om jeg burde ændre nogen ting i forhold til setuppet i min stue
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-d Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 17:54
Tak for tippet JeTex
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-d Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 11:38

Jeg afslutter tråden nu :-)

Jeg takker for alle rådene, men jeg har tænkt over at det jo egentlig er "overkill" at jeg gør så meget ud af det når jeg ikke har et dedikeret bio-setup men blot lidt billig surround og et lærred på en trefod, så jeg sparer pengene og lader projektoren stå på bordet.

V.h.
Henrik
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu