recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Første projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Første projektor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jermely Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jermely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Første projektor
    Sendt: 31-Januar-2012 kl. 15:44
Hey guys :)

Har set der er et par andre emner om nogen der vil finde gode projektore til gode penge, men da jeg er en newbie når det gælder projektorere, så ville jeg lige oprette en tråd for mig selv.

Søger en projektor til mit ekstra værelse.. Har netop købt nogle fede lænestole og min plan var at bruge mit gamle 50" Samsung derinde. Har så besluttet mig for at kigge på en projektor da det skal være et lidt større billede..

Den skal bruges til at se Blu-Rays, DVD'er, måske spille PS3 på og at se NFL på via HDMI fra bærbaren.. Har, lige nu, tænkt mig at bruge væggen som lærred..

Til mit brug aner jeg så ikke om jeg skal have et højt kontrastforhold osv. Mere derfor jeg ville skrive til jer :) Da jeg ikke kan gøre det på drømmeskalaen (som andre herinde) med deres HT's, så skal det jo ikke være 'top of the line'. Det skal bare være en Full HD projektor, der ikke er for dyr at skifte pære i. Gerne en i har erfaring med, eller noget :)

Har i nogen forslag?
Til top
Chaospling Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chaospling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2012 kl. 17:08
Hvad er "gode penge"? For jeg skal også til at købe projektor for første gang og jeg har et godt øje til Epson EH-TW6000 og det kunne da være interessant, hvis vi fandt på at købe samme apparat, så der var mulighed for et mindre fælleskøb.

Hvor langt væk kommer projektoren til at stå fra væggen hvor billedet skal vises på?
Er 3D et krav?
Får du mørklagt værelset godt eller dårligt?
Til top
jermely Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Juni-2010
Sted: Danmark
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jermely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2012 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af Chaospling Chaospling skrev:

Hvad er "gode penge"? For jeg skal også til at købe projektor for første gang og jeg har et godt øje til Epson EH-TW6000 og det kunne da være interessant, hvis vi fandt på at købe samme apparat, så der var mulighed for et mindre fælleskøb.

Hvor langt væk kommer projektoren til at stå fra væggen hvor billedet skal vises på?
Er 3D et krav?
Får du mørklagt værelset godt eller dårligt?

Det er en rimelig pris for en rimelig projektor. Altså vil ikke ud og investere 10k+ :)

Tror den kun kommer en 3m fra væggen, så kan nok ikke det vilde skærmstørrelse.
3D er ikke nødvendigt, nej.
Hvis jeg får en projektor ind får jeg vinduet mørklagt så godt som muligt :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu