|
Hvad er min projektor ca værd ? |
Besvar |
Forfatter | |
Djaz
Bruger Oprettet: 20-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 13:37 |
Hej, ville slette tråden men kan vist ikke,
Redigeret af Djaz - 08-Februar-2012 kl. 08:26 |
|
submaniac
Super bruger Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fin projektor i sin tid, omkring 2009 model right?
Man får helt ny Epson med 3d for 7-8k.... Jeg vil tro maks 4k hvis du er heldig. Desværre er projektorere nok noget af der taber mest lige nu. Rivende udvikling og overgangen til 3D kan muligvis gøre det endnu sværere at komme af med den til en fornuftig pris. Du kan trøste dig med, at den næste projektor du evt. køber vil være bedre og billigere:) Upgrade planer?
|
|
Djaz
Bruger Oprettet: 20-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja ok det var sku langt under hvad jeg havde håbet... Men nej jeg går med drømmen om måske at droppe projektor til fordel for et godt og stor tv.... Projektoren kommer ikke helt til sin ret da jeg ikke kan mørklægge 100 % med mindre der er aften og mørkt uden for.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |