|
Receiver/radio med DAB+Airplay |
Besvar |
Forfatter | |
bobjohnson
Ny bruger Oprettet: 27-November-2012 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-November-2012 kl. 11:57 |
Jeg skal bruge noget ny lyd i mit køkken. Og syntes egentlig det er rimeligt simple krav jeg har, men det er ikke helt let at finde noget udstyr der opfylder det. Måske nogen kan hjælpe mig på vej?
Enten en receiver med et par mindre højttalere eller en radio med indbyggede højttalere (dvs. stereo). DAB Line-in (minijack fx) Airplay Helst ikke en traditionel 43cm bred sort kasse... Jeg ved godt man kan finde masser af radio stationer via Airplay, men konen har ikke en Ios enhed og gider i øvrigt ikke bakse med den slags. Jeg kan måske godt leve uden airplay, hvis der findes en optisk indgang (udover nævnte line-in), så jeg kan tilslutte en Airport Express. Jeg har set sådan et Sony her, men har ikke brug for cd afspilleren og syntes designet bringer heller ikke rigtig noget nyt. Dimensionerne er dog fine. Endelig ville wireless-n (og ikke g) være et plus.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |