|
Scandyna MiniPod eller B&W DM686 |
Besvar |
Forfatter | |
mikl
Bruger Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-November-2012 kl. 15:02 |
Jeg har i Hi-Fi Klubben lyttet til Scandyna MiniPod MK2, men overvejer en lidt mere traditionelt alternativ (man skulle efter sigende få bedre lyd for pengene med gammeldags kasser).
Desværre er B&W DM685 for dybe (altså i målene ;)), så jeg tænker om DM686 er et bedre bud på en kompakthøjtaler end Minipod hvis vi alene taler om lydkvalitet. Det er selvfølgelig en smagssag og jeg kan jo også lige tage ned og lytte igen, men kan jeg få en hurtig dom fra det kompetente recordere-panel? Jeg forestiller mig at de skal spændes for en NAD C316BEE forstærker. Minipod eller DM686?
|
|
Mikkel | @selsoe | Trackbox Pakkesporing til iPhone
|
|
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
B&w cm1 skulle du lytte til engang. :)
|
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19519 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen af dem. Dali Ikon 1 Mk2 i stedet, alternativt Lektor 3. Klaus |
|
mikl
Bruger Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, CM1 ser interessant ud, men kræver et lidt andet budget. :)
|
|
Mikkel | @selsoe | Trackbox Pakkesporing til iPhone
|
|
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
Start evt med en enkelt så Nej, de er noget dyrere ja, men for satan de spiller godt de små sataner. |
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |