|
Nordost Blue Heaven eller Ecosse SMS2.4 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
helljohn
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Tak jeg er også glad for det og har ellers vandet noget ned Har prøvet både red dawn og blue heaven og de passede ikke ind her,har også prøvet en del Ecosse og de var bestemt gode kabel men efter en lang søgen endte jeg op med mine Hartvig ht kabel og Supra sword signal kabel og det virker ret godt.Har også haft Oyaide og det er gode kabel.
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
lbjensen
Bruger Oprettet: 10-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 50 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan anbefale bluejeans cable. De er gode til prisen. Har dem selv. |
|
Music Fidelity M6PRX, M6PRE, M1DAC; Sony VPL-HW55ES Panasonic TX-P50VT30; Monitor Audio PL-300, PLC150, PLW-15; OPPO 103D; Anthem MRX 500.
|
|
Nitten82
Bruger Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uhmm, en Nord Ost Blue Heaven lyder ellers lækker, under lidt knækbrød med smør. Den ville jeg gå efter O.O
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19519 |
Funktioner
Tak(0)
|
Inden jeg sådan på må og få købte højttalerkabel for en 4-7000 kroner ville jeg nok overveje at lave lidt blindtest på dem. Du kan købe (med returret) en Nordost "lånekuffert" med forskellige kabler i. Lad en uvildig skifte kabler for dig og koncentrer dig om at lytte.
Bor du et sted i nærheden af mig vil jeg godt være "kabelbytter" ved en lille seance. Jeg vil også medbringe lidt af de spændende kabler jeg selv har i gemmerne fra nogle af mine "fejlkøb". Klaus |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |