recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR TV app på ATV 4K optager meget lagerplads
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR TV app på ATV 4K optager meget lagerplads

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 49 minutter siden kl. 19:40
Yes jeg er logget ind 71,6 MB.

Når først du er logget ind, skal du ikke spekulere mere på det, det klarer appen selv herefter.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Ham den anden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-November-2022
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham den anden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 21 minutter siden kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Yes jeg er logget ind 71,6 MB.

Når først du er logget ind, skal du ikke spekulere mere på det, det klarer appen selv herefter.

Jo jo men det er stadig voldsom meget lagerplads den app bruger og på hvad? Og det er jo dybt underligt at du har en app som bruger 71,6 MB om min bruger 5,41 GB! Jeg er logget ind

Redigeret af Ham den anden - 3 timer 18 minutter siden kl. 20:11
NAD C3050 LE - Buchardt S400 MkII - Buchardt SUB10 - Pro-Ject Classic Evo - Pro-Ject Phono Box DS2 - Roon Nucleus One (soon) - LG C3 77" OLED - Sony UBP-x700 - Sennheiser AMBEO Plus
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 minutter siden kl. 23:01
Er logget ind. 148,1 MB.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu