|
Hjælp til valg af projektor |
Besvar |
Forfatter | |
Schockert
Ny bruger Oprettet: 14-November-2011 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 2 |
Emne: Hjælp til valg af projektor Sendt: 14-November-2011 kl. 22:20 |
Hejsa!
Jeg vil gerne investere i en projektor. Jeg ved dog intet om, hvad der vil være bedst til mine behov så håber, at nogen her kan give mig noget vejledning. - Jeg har plads til et lærred på ca. 2x2 meter og jeg kommer til at sidde ca. 5 meter fra det. - Værelset kan vha. persienner forholdsvist effektivt mørklægges - dog slet ikke 100% - Projektoren skal bruges til gaming samt som hjemmebiograf. - Lydniveauet skal helst være tåleligt :) - Jeg leder efter en projektor i prisklassen 6-10 tusind. På nuværende tidspunkt overvejer jeg denne projektor: http://www.pricerunner.dk/pl/98-1261209/Projektor/Benq-W6000-Sammenlign-Priser?search=benq%20w6000 Er den god til prisen og vil den opfylde mine behov? Hvis nogen har bedre alternativer vil jeg sætte stor pris på forslag. På forhånd tak. |
|
rc206
Ny bruger Oprettet: 02-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 12 |
Sendt: 03-December-2011 kl. 03:52 |
hej benq -w6000 skulle være meget god men det er en dlp ik fordi de er gode jeg har selb en optoma hd 67n jeg skal ha Epson EH-TW6000 næste den har alt
|
|
Schockert
Ny bruger Oprettet: 14-November-2011 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 03-December-2011 kl. 10:55 |
Ok mange tak. Jeg har også selv kigget på den Epson :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |