recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony AW15 problem(3 røde blink)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony AW15 problem(3 røde blink)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 319
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony AW15 problem(3 røde blink)
    Sendt: 10-December-2011 kl. 16:43
Har sådan en projektor som jeg endnu en gang har problemer med.

Var til rep ca efter 6 mdr (3 røde blink i led pære) , og nu gør den det igen permannet, men gjorde det også et par gange lige efter rep.

Nogen der har sådan en projektor og evt oplevet samme problem, for godt nok har pæren kørt en del timer nu, og selv om jeg stadig har garanti på projektoren tror jeg at man bare vil skifte pæren og sige det var det men, jeg tvivler lidt på det er det som der er årsagen efter sidste rep.
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2011 kl. 18:38
Lidt søgen på nettet viser at du ikke er den eneste der har haft problemet. Det er altså næppe lampen det er galt med.

Hvis ikke det hjælper at tage lampen ud og sætte den i igen, bør du sende den til reparation. Jeg ville ikke ofre en ny lampe på en muligvis defekt projektor.
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-November-2009
Point: 319
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2011 kl. 12:30

Jeg tror heller ikke det er løsningen at skifte pæren. Jeg er meget i tvivl om jeg skal sende den til rep eller sætte den på tabskontoen, selv om det er en form for penge at miste, men synes samtidig ikke jeg vil ofre en pære som jeg ummidelbart ikke mener er løsningen, da den jeg fik ved sidste rep har haft problemet flere gange. Efter at have prøvet flere gange at tænde den uden held prøvede jeg nok en gang idag og nu tænder den hver gang, men hvornår kommer problemet igen.

Håber lidt der sidder en i dette forum som evt arbejder på et serviceværksted der har efaring med denne projektor.

Tak for hjælpen hjernemadsen.

Til top
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Point: 190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2011 kl. 15:46
Når du har haft den til rep 3 gange med samme fejl mener jeg at man kan kræve pengene tilbage hvis de ikke kan lave den.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu