recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC DLA-X30 test
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JVC DLA-X30 test

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jens Thomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2012 kl. 23:23
Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

til Jens Thomsen  ... prøv at læse dene tråd 

JVC laver fantastiske projektore ingen tvivl om det , men til de "normale" lyse stue er de ikke...jo bileder er ok og du få stor billleder , men du kan ikke udnyte alle potentialer projektor har med de omgivelser du vil pladsere den i ,

til biligere penge kan du få projektor som vil preforme " bedere" i lyse stuer

Tak for linket! Spændende læsning.

DLP er desværre "no go" for mig. Jeg er super overfølsom over for regnbuer. Så det er enten LCD eller D-ILA. 

Det er klart, at et mørkt, lyskontrolleret og dedikeret rum altid vil give bedre udnyttelse af projektoren end en stue med hvide vægge, men man jo tage til takke med det, man har til rådighed. Det, jeg tumler med, er så bare, om jeg skal droppe alle tanker om en projektor i den lidt mere seriøse ende og "nøjes med" fx en Epson TW6000, eller om der alligevel er noget at hente ved at smide ekstra penge efter en lidt bedre model?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu