recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - projektor med 3d + lærred til sommerens em kampe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

projektor med 3d + lærred til sommerens em kampe

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6477
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: projektor med 3d + lærred til sommerens em kampe
    Sendt: 18-December-2011 kl. 15:55
Hejsa, overvejer at købe en projektor til en overdækket terasse,ved det lyder som en skidt ide, da der kommer sygt meget lys ind fra oven og siden, men skal have fødselsdagsfest til sommer, ogvil meget gerne have at vi kunne se fodbold kampe ude i den overdækkede terasse, kunne man ikke komme nogle lagner osv, henover - ved godt jeg har stillet spørgmålet før, og kan man få et sådan system til omkring 10.000 - altså meget gerne brugt, men det skal så også være til lærred og projektor og hele pivtøjet...

3d er ikke alfa og omega - men kunne nu være en cool gimmick....

jeg vil gerne tage nogle billeder af den overdækkede terrasse...

håber ikke det lyder alt for blasfemisk overfor jer der har perfekt dedikerede hjemme bio´er

full hd til f.eks xbox 360 så der kunne games fifa 12 osv, ville heller ikke være tosset...

Redigeret af forzajuve - 18-December-2011 kl. 15:57
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 16:13
Til dit budget på 10.000 tror jeg godt du kan glemme 3D og når det så er udendørs tror jeg du skal glemme 3D overhovedet, uanset hvilken pris.

Når du nu gerne vil have det udendørs skal du nok ikke se efter film projektorer, men efter en data projektor med en luminens på 4000 eller derover, bare for at kunne se lidt.

Men billedet bliver ikke godt og du vil sikkert opleve en del "Motion blur"
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6477
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 16:15
okay tak for input..... drømmene skal måske udskydes lidt....
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 16:21
Giv ikke op, du skal altid drømme.

Jeg har ikke selv nærlæst hele siden men måske der er nogle tips ( er på engelsk )
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu