|
Denon 3311 + AirPlay + Billede |
Besvar |
Forfatter | |
carlsen2dk
Ny bruger Oprettet: 07-November-2012 Sted: København Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-November-2012 kl. 20:53 |
Hej Alle
Nu har jeg simpelthen stiret mig blind alt for længe og har brug for lidt expert viden. Jeg er den lykkelige ejer af en lækker Denon 3311 som er koblet til mit Samsung UE46ES6535. Jeg har samtidig opgraderet min Denon til at indeholde Airplay funktionen og da jeg arbejder på Mac produkter gør det hele Airplay delen lidt lækre. Jeg er dog kommet i det problen at jeg nogle gange gerne vil høre musik via AirPlay mens fodbolden evt kører på fjerneren :-) Problemet er bare at så snart jeg skiftet til TV på source på fjerneren slår Denon 3311 kassen over og spiller lyder fra fjerneren og forsætter ikke fra Airplay. Hvis jeg så stopper airplay og starter igen skifter billedet på tv'et tilbage til NET/USB som den hedder når den bruger Airplay. Derfor kan jeg jo ikke gøre to ting på en gang :-( Er der nogen der har erfaring med Denon 3311 eller evt andre som ved hvad der skal ændres. Det er sikkert en åndsvag setting som jeg har overset men er lige blevet lidt tyndere på toppen af fustrationer :-) På forhånd tak for hjælpen. Mvh Carlsen |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder som noget HDMI-kontrol der skal slåes fra..
|
|
carlsen2dk
Ny bruger Oprettet: 07-November-2012 Sted: København Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
For satan da også Det er sku utroligt jeg har stiret mig blind på det i flere timer Tusind tak for hjælpen, det har sku løst mit problem. Så er der fodbold, computer spil og musik på svinet.. Mange tak for hurtigt svar. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Velbe
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |