|
Beats by dre |
Besvar |
Forfatter | |
joern
Guld medlem Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-November-2012 kl. 10:57 |
Min datter har fundet disse hovedtelefoner, men jeg er i tvivl om det er en fake side:
Nogle der kender siden? |
|
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Siden http://www.beatsbydredanmark2012.net/faq-ezp-21.html burde være advarsel nok udover de urealistisk lave priser.
|
|
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hehe, når dine sko er sendt ud......
Jeg ville nok ikke bruge den side :-) |
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
FAKE.. men okay så elendige som beats er lydmæssigt.. så er det jo begrænset hvor stort tabet er.. UDseendesmæssigt er de falske (de gode kopier) faktisk tæt op af originalen.Hvis du skal have originale beats, så vil jeg 100% gå efter "trusted" forhandlere, som man kan se på deres hjemmeside..
Men så er de 1700+ nok prisen.. og gør dig en tjeneste, vis hende f.eks. K550 / K551 fra AKG.. som en en referance høretelefon til den prisklasse.
300krs høretelefoner OWNER beats lydmæssigt.. det er et fashion acessory intet andet. Redigeret af Rasmusdc - 19-November-2012 kl. 14:21 |
|
Stromgren
Super bruger Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
Funktioner
Tak(0)
|
kvickly har beats på tilbud til 999
|
|
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
|
Langtoft
Super bruger Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Funktioner
Tak(0)
|
Google translate anyone :) ?
Jeg sikker på at du vil elske de stilarter beats af Dr Dre trådløs,som de virkelig har god lyd qulity og bare passer til Apple 2012 nye kommer mange Beats by Dre trådløse bluetooth limited edition hovedtelefoner til vores online billige Beats by Dre butikken,nu købe beats af Dre trådløse bluetooth hovedtelefoner kan du spare mange penge for at få det bedste qulity af beats hovedtelefoner.kan du bruge beats med Dr Dre trådløs til personlig brug, især når du rejser. |
|
joern
Guld medlem Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Funktioner
Tak(0)
|
De er da ikke i Kvicklys tilbudsavis. Så at Amazon har nogle til 118£, men der kommer jo nok moms på og så er det ikke sikkert at det kan betale sig. Kender i til andre steder man kan købe dem billigere?
|
|
Splinten
Guld medlem Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Coop: https://webshop.coop.dk/vare/beats-by-dr-dre-hovedtelefoner-model-solo-hvid/50644651533?kategorier=elektronik%2Flyd%2Fhovedtelefoner
|
|
Stromgren
Super bruger Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |