recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kontorløsning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kontorløsning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Morten_Hjort Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Februar-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten_Hjort Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kontorløsning
    Sendt: 23-Februar-2012 kl. 13:39
Vores musikselskab flytter til nye lokaler, og jeg har overbevist de andre om at vi skal have en projektor op i et stort rum vi har.

Projektoren vil primært vise videoindhold, Playstation, men måske også film og tv (primær brug er nok mere fornøjelse en direkte præsentationer).

Jeg var meget optimistisk og sige til min chef at det kunne klares for 5000 kr hvilket jo nok er urealistisk, så vil sige at max budgettet er 10.000 kr.

Rummet er ret lyst pga nogle store vinduer. Vi kan sagtens lukke til, men det vil være en kæmpe fordel at projektoren også fungerer med lidt dagslys, så man ikke skal gøre en masse bare for at se en musikvideo på 3.30 min.

Det er helt fint for os at købe brugt, men det er ret vigtigt at vi som absolut minimum har 720p.

Hvad kan I anbefale og hvad skal man kigge efter, når man har brug for en projektor der kan klare meget lys (er faktisk næsten vigtigere end at farvene er helt "korrekte")?
Copenhagenbeta.dk / Cphrec.dk
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 13:45
Kig efter en epson tw3200 eller måske en tw5900 alt efter pris (3200 er sidste års model)
Til top
Morten_Hjort Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Februar-2012
Sted: Danmark
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten_Hjort Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 13:51
Hvis vi er ude i Epson, hvad så med denne her som er brugt?: http://goo.gl/8JULF

Er det Lumen som skal være høj, hvis den skal kunne fungere i lidt dagslys?
Copenhagenbeta.dk / Cphrec.dk
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 15:54
Jeg kender ikke modellen, men 9K er ret dyrt. 

Ja, du skal have stor lysstyrke.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu