|
Kontorløsning |
Besvar |
Forfatter | |
Morten_Hjort
Ny bruger Oprettet: 23-Februar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Februar-2012 kl. 13:39 |
Vores musikselskab flytter til nye lokaler, og jeg har overbevist de andre om at vi skal have en projektor op i et stort rum vi har.
Projektoren vil primært vise videoindhold, Playstation, men måske også film og tv (primær brug er nok mere fornøjelse en direkte præsentationer). Jeg var meget optimistisk og sige til min chef at det kunne klares for 5000 kr hvilket jo nok er urealistisk, så vil sige at max budgettet er 10.000 kr. Rummet er ret lyst pga nogle store vinduer. Vi kan sagtens lukke til, men det vil være en kæmpe fordel at projektoren også fungerer med lidt dagslys, så man ikke skal gøre en masse bare for at se en musikvideo på 3.30 min. Det er helt fint for os at købe brugt, men det er ret vigtigt at vi som absolut minimum har 720p. Hvad kan I anbefale og hvad skal man kigge efter, når man har brug for en projektor der kan klare meget lys (er faktisk næsten vigtigere end at farvene er helt "korrekte")?
|
|
Copenhagenbeta.dk / Cphrec.dk
|
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kig efter en epson tw3200 eller måske en tw5900 alt efter pris (3200 er sidste års model)
|
|
Morten_Hjort
Ny bruger Oprettet: 23-Februar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis vi er ude i Epson, hvad så med denne her som er brugt?: http://goo.gl/8JULF
Er det Lumen som skal være høj, hvis den skal kunne fungere i lidt dagslys?
|
|
Copenhagenbeta.dk / Cphrec.dk
|
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kender ikke modellen, men 9K er ret dyrt.
Ja, du skal have stor lysstyrke.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |