Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
CRH
Junior bruger
Oprettet: 29-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 32
|
Emne: Valg af lærred Sendt: 04-November-2011 kl. 12:26 |
Hej alle,
Jeg er helt ny på området og prøver at finde ud af hvilket lærred jeg skal købe...
Det skal bruges sammen med følgende projektor:
Er der nogle forslag? Og hvad skal jeg være opmærksom på?
På forhånd tak!
|
|
Mr. Duck
Bruger
Oprettet: 23-Maj-2011
Point: 208
|
Sendt: 04-November-2011 kl. 22:39 |
Jeg følger lige med her - har nemlig også tænkt mig at købe den 3D-projektor. Har læst i et review at den er testet til: Lysstyrke: Producent hævder: 1800 lumen, 1148 målt max, 1114 lumen "bedste" mode
(kalibreret Bruger).
|
|
sani
Guld medlem
Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
|
Sendt: 04-November-2011 kl. 23:25 |
Hvad er din buget,er rumet lyst eller mørk,
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
CRH
Junior bruger
|
Sendt: 07-November-2011 kl. 08:15 |
Mht. belysning... Så er det en almindelig stue med lys bemaling. Så det er nok i den lyse ende.
Umiddelbart er der ikke et budget. Men da jeg ikke er superbruger indenfor feltet behøver det ikke at være highend. Måske bare den gode middelvare :)
|
|
p.las
Guld medlem
Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
|
Sendt: 07-November-2011 kl. 08:32 |
jeg ville vælge et gråt lærred. men det afhænger af hvor stort et lærred du skal have, og hvor lysstærk projektoren er.
|
|
|
CRH
Junior bruger
|
Sendt: 07-November-2011 kl. 08:46 |
p.las skrev:
jeg ville vælge et gråt lærred. men det afhænger af hvor stort et lærred du skal have, og hvor lysstærk projektoren er. |
Jeg tænker at de skal være 92"-106". Har du nogle forslag til hvilket?
|
|
p.las
Guld medlem
Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
|
Sendt: 07-November-2011 kl. 09:31 |
CRH skrev:
p.las skrev:
jeg ville vælge et gråt lærred. men det afhænger af hvor stort et lærred du skal have, og hvor lysstærk projektoren er. |
Jeg tænker at de skal være 92"-106". Har du nogle forslag til hvilket? | jeg ville kigge på de nye lissau lærreder - mener de hedder California. Så er du sikker på at få en dug som ikke har sheen , glimmer og hotspotting
|
|
|
CRH
Junior bruger
|
Sendt: 07-November-2011 kl. 09:41 |
p.las skrev:
CRH skrev:
p.las skrev:
Jeg tænker at de skal være 92"-106". Har du nogle forslag til hvilket? |
jeg ville kigge på de nye lissau lærreder - mener de hedder California. Så er du sikker på at få en dug som ikke har sheen , glimmer og hotspotting |
Takker. Det vil jeg prøve at se nærmere på... Hvis man nu skulle se på et alternativ. Hvad kunne i så foreslå der?
Bare for at holde det op mod noget andet :)
|
|