recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjemmebiograf
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjemmebiograf

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jok_dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-November-2011
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjemmebiograf
    Sendt: 07-November-2011 kl. 15:00
Hej til jer alle...

Jeg har problemer med at finde rundt i projektor-junglen... Jeg skal have opbygget mig en hjemmebiograf, lærrede og lyd-system er på plads, men projektorer er noget svært at finde rundt i synes jeg...

Jeg har ikke det store budget, max 8000, men gerne omkring 5000-6000... Jeg kan ikke rigtigt lure om de projektorer i den prisklasse har digital lydudgang, og hvor gode de ellers er...

Lokalet den skal bruges i kan sagtens mørklægges... Projektoren skal sidde 4,2 m fra lærredet, og skal bruges til fodbold, film og spil...

Håber i kan hjælpe mig...

Ps: Tillægsspørgsmål: kan man tilslutte en tv-tuner til prjektoren, så man kan se tv på den, eller er jeg ude i at skulle streame via computer?
Til top
Jok_dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-November-2011
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2011 kl. 15:38
Ny og bedre plan: Kører lyden uden om projektoren... Tænk at jeg ikke havde overvejet det...

Så det jeg leder efter nu er en tv-tuner og en projektor med 2 HDMI indgange, så jeg kan se tv på den, og spille PS 3...

Prislejet er stadig 5000-6000 kroner... Dog kan jeg presses op på max 8000 hvis der er en god grund til det...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu