|
Defekt LG Oled B1 65" |
Besvar |
Forfatter | |
anderskj1
Bruger Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15 timer 49 minutter siden kl. 19:42 |
Hej
Jeg har et 2½ år gammelt LG Oled B1 65" (altså umiddelbart lige over garantiperiode) som ikke længere vil tænde under standby (uanset om jeg vælger passiv eller aktiv standby mode i indstillinger). Efter kort tid med rød lampe går standby-lampen ud og TV kan ikke længere tændes. Det kan fixes ved at tage strømmen i 60 sekunder og så har jeg 5-10 sekunder til at tænde indtil det dør igen. Er det først tændt så kører det uden problemer. Det er opdateret med nyeste firmware. Nogen som kender til dette problem? Og findes der nogle derude som har ekspertise i denne slags, men hvor det ikke imploderer i voldsomme omkostninger. Det er jo begrænset hvad der trodsalt giver mening med et TV til 8-10000 kr. Men 2½ er jo håbløs kort levetid :-( Håber nogen har input! Mvh Anders
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19521 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uden at kende det præcise tv, vil jeg sige at Standby strømforsyningen er defekt.
Når du har haft slukket for strømmen længe nok, booter tv op på den “store” strømforsyning og derfor virker alt som det skal. Når du slukker, er der en lille strømforsyning der holder liv i tv’et, så det reagere på fjernbetjeningen. Den er død……. Klaus
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |