|
EPG vil ikke opdatere |
Besvar |
Forfatter | |
KillBoxOne
Bruger Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
Emne: EPG vil ikke opdatere Sendt: 01-Januar-2010 kl. 20:05 |
Hej
Har lige købt en HD box med optager til Canal Digtial (Maximum TS-3000 CX-CI)
Men selve EPG'en opdaterer ikke sig selv, nogle kanaler mangler den helt på, andre gange gør den det først når man står på kanalen
jeg kan også kun se selve programmet + det næste. Jeh har prøvet at kikke manualen igennem for at se om der var noget i indstilling jeg har lavet forkert, men intet fundet
kan i hjælpe videre
|
|
Panasonic TH-50PZ800
Epson TW3200, Hivilux TX 120" Panasonic DMP-BDT 110 Onkyo NX-NR609 DALI Concept 8 DALI Concept CT DALI Concept 2 DALI IKON SUB Harmony One |
|
ehelmer
Super bruger Oprettet: 06-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
Sendt: 06-Januar-2010 kl. 16:21 |
Hvilke sendere virker EPG på og hvilke ikke? Jeg har selv overvejet at købe denne boks til at modtage Astra 19 øst og Dansk/Svensk DVB-T, men hvis EPG ikke virker ordentligt, så dropper jeg den tanke. Jeg vil bruge den sammen med en USB harddisk. Har du erfaring med det? Erik Helmer Nielsen |
|
pryssing
Junior bruger Oprettet: 07-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
Sendt: 07-Januar-2010 kl. 14:21 |
Har du læst testen af Maximumen her? :http://www.digitalt.tv/artikel.aspx?ArticleID=105
De påpeger samme mangel vedrørende EPG'en. Men som også påpeget, så er den ikke Canal Digital-godkendt, og Canal Digitals egen Segem box kræver også 2 separate kabler fra antennehovedet for at EPG'en virker optimalt (hvis den kun kører med et kabel, så får man samme manglende oversigt/opdatering som du oplever).
Da Maxiumen tilsyneladende ikke understøtter muligheden for 2 indgange, så ser det nok ikke ud til at dit problem vil kunne løses ved en software opgradering
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |