recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IPbox 910HD IGEN
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIPbox 910HD IGEN

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
korben Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 109
Direkte link til dette indlæg Emne: IPbox 910HD IGEN
    Sendt: 24-Januar-2010 kl. 00:56
Jeg har nu haft min IPbox 910HD i ca. 6 måneder og jeg må sige at jeg er træt af den.  Jeg syntes bare ikke den køre som den skal og den er meget langsom.

Da jeg lavet install af den var det NLB softwaren jeg fik at vide at den var bedste og jeg køre med NLB stadig ( up to date version)   men jeg syntes bare stadig ikke denne box køre så godt som min gamle Dreambox SD med peterpan software.

Hvad bruger i andre til jeres IPbox 910HD og 9000 nu???   stadig NLB..

Jeg vil meget gerne have input til dette for jeg tænker meget på at bytte den ud til en org. DreamBox DM800 HD PVR

Redigeret af korben - 24-Januar-2010 kl. 00:57
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2010 kl. 01:19
For nogle måneder siden skiftede NLB firmware udvikler, og der skete nok en del med stabiliteten omkring 92xx og nyere...

hvis du vil sælge så er jeg meget interesseret i den :-) , da ajeg gerne vil erstatte min Octagon 918HD (utrolig stabil, men ingen linux boks)

Til top
korben Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

For nogle måneder siden skiftede NLB firmware udvikler, og der skete nok en del med stabiliteten omkring 92xx og nyere...

hvis du vil sælge så er jeg meget interesseret i den :-) , da ajeg gerne vil erstatte min Octagon 918HD (utrolig stabil, men ingen linux boks)

den er ikke til salg endnu.  Men meget tæt på.  kan se at jeg pt køre med NLB 11102
92XX hvad er det og har du et link?
Til top
korben Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 20:20
ps. Tænker meget på at prøve Enigma2 men syntes det ser ud til at være svært at install.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af korben korben skrev:

ps. Tænker meget på at prøve Enigma2 men syntes det ser ud til at være svært at install.
Enigma2 er rimlig enkel at lægge på en USB stick, så du bør helt klart finde en usb stick og lidt instrukser, så du kan afprøve det inden du sælger, jeg kan jo altid finde en anden :-)

E2 er klart bedre men der er igen lidt områder hvor den ikke er perfekt.. jeg har en beta som jeg tester på min octa og det kører næsten mkv,divx,iso etc bedre end min WDTV gør, billed er ihvertfald roligere og bedre, det kan du sikkert forvente af E2 på abcom boksen også..

Så er der EPG som ligepludselig vistnok skulle fungere med 8+ dage mener jeg på via og cd, så det er også et plus..

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu