recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - reklamer på LG tv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

reklamer på LG tv?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4747
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2024 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

.. og snart virker TVet ikke, med mindre man trykker OK til at blive filmet og overvåget 24/7 og TVet er online så det kan ringe hjem. Ligesom på telefonen ..

Sikkert også på telefonerne....... I forvejen var det vanskeligt at slå alt det "spam" fra apps fra, på min Slamsung-telefon! Men nu er der ro...
Hvilke apps får du spam fra? Jeg oplever ikke spam på mit-id, google maps, mobilepay, rejseplanen, saphe, 112 app, hjertestarter, DR lyd, DRTV, EasyPark, Vivino, tvtid, medicinkortet, min Læge, Bilka plus, Føtex plus, Coop, Lidl plus, Spotify, PostNord, Min Strøm, OK, Cirkle K, Kørekort. Men jeg har også en iPhone Wink
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Point: 2227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2024 kl. 16:18
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

.. og snart virker TVet ikke, med mindre man trykker OK til at blive filmet og overvåget 24/7 og TVet er online så det kan ringe hjem. Ligesom på telefonen ..

Sikkert også på telefonerne....... I forvejen var det vanskeligt at slå alt det "spam" fra apps fra, på min Slamsung-telefon! Men nu er der ro...
Hvilke apps får du spam fra? Jeg oplever ikke spam på mit-id, google maps, mobilepay, rejseplanen, saphe, 112 app, hjertestarter, DR lyd, DRTV, EasyPark, Vivino, tvtid, medicinkortet, min Læge, Bilka plus, Føtex plus, Coop, Lidl plus, Spotify, PostNord, Min Strøm, OK, Cirkle K, Kørekort. Men jeg har også en iPhone Wink

Den ene var Beskeder-appen, som kom med utallige forslag. Der var også et par andre - husker dog ikke hvilke, men til sidst lykkedes det da at få dem til at "holde kæft". Du skal ikke spørge, hvad jeg gjorde - det husker jeg heller ikke, men det var en kamp!

Redigeret af mnielsen - 30-December-2024 kl. 16:19
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2024 kl. 17:40

Der var også et par andre - husker dog ikke hvilke, men til sidst lykkedes det da at få dem til at "holde kæft". Du skal ikke spørge, hvad jeg gjorde - det husker jeg heller ikke, men det var en kamp!

Hej.

Husk at Samsung tilføjer et brugerdefineret skin oven på Android,
der giver yderligere funktioner, apps og tjenester.

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 30-December-2024 kl. 17:45
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2024 kl. 17:50
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Der var også et par andre - husker dog ikke hvilke, men til sidst lykkedes det da at få dem til at "holde kæft". Du skal ikke spørge, hvad jeg gjorde - det husker jeg heller ikke, men det var en kamp!

Hej.

Husk at Samsung tilføjer et brugerdefineret skin oven på Android,
der giver yderligere funktioner, apps og tjenester.

Hilsen Carsten.

Ja - men det er trælst, at få beskeder fra apps. Det vil jeg helst være fri for - og der har været ro for det, efter at jeg fik den indstillet. Det kunne jo ikke gå bare at slå beskeder fra helt, fordi så ville jeg jo slet ikke kunne få reelle SMS'er... Så det var ikke sådan bare lige...
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19525
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2024 kl. 18:49
Det var vel ikke sms beskeder du fik fra apps?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2024 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Det var vel ikke sms beskeder du fik fra apps?

Klaus

Nej - det var beskeder om, hvad man kunne gøre i appen. og andre apps. Det ville jeg gerne være fri for, og blev det da også. Det var jo lidt besværligt, da jeg jo ikke ville slå besked-appen helt fra - jeg skulle jo gerne kunne modtage SMS'er, hvilket jeg stadig kan.

Jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det så. Notifikationer om diverse apps. Nok mere præcist.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu