|
reklamer på LG tv? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4747 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvilke apps får du spam fra? Jeg oplever ikke spam på mit-id, google maps, mobilepay, rejseplanen, saphe, 112 app, hjertestarter, DR lyd, DRTV, EasyPark, Vivino, tvtid, medicinkortet, min Læge, Bilka plus, Føtex plus, Coop, Lidl plus, Spotify, PostNord, Min Strøm, OK, Cirkle K, Kørekort. Men jeg har også en iPhone
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2227 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den ene var Beskeder-appen, som kom med utallige forslag. Der var også et par andre - husker dog ikke hvilke, men til sidst lykkedes det da at få dem til at "holde kæft". Du skal ikke spørge, hvad jeg gjorde - det husker jeg heller ikke, men det var en kamp!
Redigeret af mnielsen - 30-December-2024 kl. 16:19 |
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4704 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej. Husk at Samsung tilføjer et brugerdefineret skin oven på Android, der giver yderligere funktioner, apps og tjenester. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 30-December-2024 kl. 17:45 |
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2227 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja - men det er trælst, at få beskeder fra apps. Det vil jeg helst være fri for - og der har været ro for det, efter at jeg fik den indstillet. Det kunne jo ikke gå bare at slå beskeder fra helt, fordi så ville jeg jo slet ikke kunne få reelle SMS'er... Så det var ikke sådan bare lige...
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19525 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det var vel ikke sms beskeder du fik fra apps?
Klaus
|
|||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej - det var beskeder om, hvad man kunne gøre i appen. og andre apps. Det ville jeg gerne være fri for, og blev det da også. Det var jo lidt besværligt, da jeg jo ikke ville slå besked-appen helt fra - jeg skulle jo gerne kunne modtage SMS'er, hvilket jeg stadig kan. Jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det så. Notifikationer om diverse apps. Nok mere præcist.
|
|||
|||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |