recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Signal problemer på 1west.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSignal problemer på 1west.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
supermoy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2010 kl. 22:40
Okay... Det vil jeg lige prøve at tjekke når jeg kommer hjem imorgen aften, men mener godt jeg kan lave en netværks søgning..
Til top
supermoy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2010 kl. 21:28
Syns lige jeg takke alle som har prøvet at hjælpe mig herinde.. Fik nogle sys-filer og kanallister af at par makkere med sammen box, men ingen af filerne virkede, det havde jeg nu heller ik rigtig turde tro på.. Jeg skulle så lige til at ringe til CD for en bestille en HD box da det slog mig "Maskinen har jo 2 tunere" Det kan være den tuner jeg bruger er gået i stykker.. Så jeg fik bakset kablet over i den anden indgang, fik lavet de forskellige indstillinger, og så sat den igang med et blindscan... Og wupti så kom alle de nye kanaler, plus dem der ik har virket i laaange tid.. Så 9 måneders problemer og kamp, blev løst ved at flytte et kabel fra en indgang til en anden..

Redigeret af supermoy - 04-Marts-2010 kl. 21:29
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu