|
kan ikke se hd kanaler mere. |
Besvar |
Forfatter | |
sickchild
Guld medlem Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
Emne: kan ikke se hd kanaler mere. Sendt: 06-Marts-2010 kl. 15:49 |
Hej jeg har canal digital og deres hd optager som modtager. jeg har kun en lnb til boksen da jeg bor i andel og der kun er stillet 1 stik til rådighed.
Problemet er at her den anden dag opdaterede boksen til nyeste firmware og er ikke sikker men tror mine problemer startede der.
men jeg har hele tiden kunne se hd kanaler. men nu virker alle mine hd kanaler ikke. den eneste der virker er dr hd.
jeg kan se alle almindelig kanaler og den siger på signal 126 og den viser grøn farve som god signal kvalitet.
men slår jeg over på en hd kanal og tjekker signal så ligger den på 2.
skulle signalet ikke gerne være det samme ligemeget hvad kanal man ser?
|
|
Bobben
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2007 Sted: Norway Status: Offline Point: 358 |
Sendt: 06-Marts-2010 kl. 17:18 |
Korrekt sw.versjon for HDPVR er v.2.3.0. Dersom mottageren ikke har korrekt software så kan den oppgraderes ved å benytte metoden beskrivet når 1 antennekabel er tilkoblet. http://www.canaldigital.dk/kundeservice/parabol-tv/Softwareopdateringer/HDTV-box-med-harddisk/6-oktober/ Noen av HD kanalene har flyttet til Thor6. Mangler du også Kanal5HD,BBC HD,Eurosport HD osv. som ikke har flyttet ? Dvs. 2 i signal ? Da kan det være parabol antennen som er dårlig justert. Normalt så skal HDPVR søke kanalene på nytt etter at den har vært satt i standby. Dersom HDPVR av en eller annen grunn ikke søker inn nye kanaler når den settes i standby så kan du ha mistet RushHD,Nat GeoHD,SilverHD,Canal+Film HD og Canal+Sport HD den 7 Februar når disse kanalene flyttet til Thor6. DR HD flyttet til Thor6 den 7 Januar. Du skal kunne fremtvinge et nytt kanalsøk i Menu->Modtager Indstillinger->Kanalsøgning. Velg Sat.Kanalsøgning. Dersom det ikke hjelper og signal fremdeles er 2 så kan muligens en nullstilling være på sin plass. Manu->Modtager Indstillinger->Gendan Fabriksindstillinger. Manualen ligger på http://www.canaldigital.dk/upload/619/Manual%20HDTV%20box%20med%20harddisk.pdf Redigeret af Bobben - 06-Marts-2010 kl. 17:19 |
|
sickchild
Guld medlem Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
Sendt: 06-Marts-2010 kl. 17:30 |
jeg mangler kanal 5hd bbc hd eurosport hd og et par andre. og jeg kan se de alle kører på samme frekvensk. og jeg har lige gået hele min kabling igennem og der er ingen ting der skulle være noget galt med. Jeg snakkede med canal digital de siger at det lyder som lnb hovedet der er noget med. så jeg må nok bare melde det til andels foreningen at der er noget galt. da det kun er en frekvens der er noget galt med.
|
|
Ham_Der
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Sendt: 07-Marts-2010 kl. 15:56 |
Jeg tror jeg ville spørge naboerne, om de har samme problem, hvis de får tv signal fra samme parabol.
Det lyder som om det både kan være boksen og antennen. |
|
sickchild
Sendt: 07-Marts-2010 kl. 16:39 |
problemet er at der ikke er andre i denne lille andels foreningen der bruger parabol. de har enten tdc tv eller bare almindelig tv.
Og jeg har prøvet boksen hos mine forældre og der viser den alle kanaler fint. så vil næsten tro det har noget med lnb hovedet at gøre.
|
|
Ham_Der
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Sendt: 07-Marts-2010 kl. 19:52 |
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |