recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af modtager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketValg af modtager

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 200
Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af modtager
    Sendt: 07-Marts-2010 kl. 20:33
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 09:32
Som du kan se, har jeg en Dreambox, og ja, den kan være kryptisk at sætte op. Man skal ihvertfald rode lidt med den, og have lidt teknisk snilde for det.

Til gengæld kan du ikke få én box til både Viasat og Canal digital, som bare kører. De 2 leverandører "spærrer" boksene for hinanden.

Hvis valget skal stå mellem Canal digital og Boxer, skal du måske tage stilling til om du ønsker HD kanaler, da Canal Digital her er langt fremme. Boxer kommer næppe med ret mange HD kanaler, da der ikke er "plads" til dem i det jordbaserede sendenet.

Jeg skal lige huske at sige, at med mindre du bruger Viasat's egne boxe, vil det ikke være muligt at modtage deres HD kanaler.
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu