recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forbinde TV og projektor fra to udgange...switch?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForbinde TV og projektor fra to udgange...switch?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2011 kl. 14:32
Oprindeligt skrevet af Mayol Mayol skrev:

Jeg har endelig købt projektor og er nu igang med næste fase, herunder ikke mindst kabler m.v. Jeg kan se, at der er delte meninger om brugen af hdmi switches og kvaliteten af hdmi kabler. Hvad har været jeres erfaringer? jeg tænker især på følgende

1) skal man pr. definition ud og investere i de dyreste supra kabler hvis de skal trækkes op til knap 8-10 meter? hvis ikke hvilke kabler er så ellers value for money?

2) vil switch forstyrre signalet og er det en bedre løsning at skifte de to kabler fysisk når man går på projektoren? har I gode/dårlige erfaringer med konkrete switches?

jeg prøvede en passiv hdmi switch fra jem&fix til 200, mener jeg.. den virkede ikke.. var måske ikke så overraskende. det var første gang jeg så sne på skærmen igen efter flere år... tror den passive switch afgav noget strøm som gav sne, så den løsning behøver du ikke at prøve..

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu