|
Korttidsleje af projektor – hvor? |
Besvar |
Forfatter | |
papman
Bruger Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Marts-2018 kl. 19:33 |
Jeg skal bruge en projektor i et par dage til en konfirmation. Er der nogen, der ved, hvor man kan leje/låne sådan en henne?
Det skal være Hovedstadsområdet eller Sjælland. |
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hos alle PA og AV udlejnings firmaer
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er ikke umiddelbart sikker på de bare udlejer til private. Det plejer vist primært at være til erhverv.
Der er ingen rundt om i familien/vennekredsen der har en i kan bruge?
|
|
jacobthor91
Guld medlem Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvad skal den kunne? jeg har en gammel aflagt projektor ( infocus in78) til at lægge i kælderen nemlig.
|
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
Selvfølgelig vil de leje ud til private
|
|
papman
Bruger Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har tjekket spec på Infocus in78. Den kan rigeligt det, jeg skal bruge den til. Den skal bare kunne vise lidt fotos og video af konfirmanden – og have hdmi-tilslutning. Ifølge din profil bor du i Ikast, gør du stadig det? Det er nok lidt langt at køre for at låne/leje sådan én i et par dage.... Bor selv ved Taastrup. Redigeret af papman - 20-Marts-2018 kl. 23:03 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |