|
Italienske satellitkanaler i Danmark |
Besvar |
Forfatter | |
ReneH
Ny bruger Oprettet: 02-Juli-2019 Sted: Viborg Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Juli-2019 kl. 09:07 |
Jeg vil gerne kunne modtage italienske kanaler gratis her i Danmark.
Jeg har fået at vide der ligger en satellit på 5°W (muligvis også 13°E) med en masse kanaler. Er der nogen herinde der har erfaringer med modtagelsen og krav til udstyr?
|
|
cloudy
Super bruger Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hotbird 13°E´er den traditionelle Italienske satelit med gratis kanalerne og betalings kort kanalerne fra SkyItalia og Mediaset. Kig her for en kanalliste: https://en.kingofsat.net/pos-13E_ita.php. Med 80cm skulle man kunne modtage Hotbird stabilt, også i regnvejr.
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10458 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan modtage en del italienske kanaler fra 13°E med en 88 cm Triax parabol i Aalborg. Ellers ingen særlige krav til udstyr da kanalerne er ukodede. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Valde1936
Super bruger Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
Funktioner
Tak(0)
|
5W er forgæves forsøgt at fange med 1M disk nær Holbæk... tager de franske fra 5W problemfrit
|
|
cloudy
Super bruger Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hotbird 13 giver desværre mest Italienske gratis kanaler i SD, men på Eutelsat 5W findes både de Italienske og Franske (dvb-t) kanaler, som videre distribueres til deres terrestrial sendere. Disse kan ikke modtages med en almindelig dvb-s2 modtager, da det er multistream acm/vcm. Der er dog begyndt at dukke modtagere op som godt kan til billige penge:
Golden Interstar Alpha X Edision primo IP S2 Octagon SX88+ (skal være + modellen) |
|
ReneH
Ny bruger Oprettet: 02-Juli-2019 Sted: Viborg Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for alle jeres gode svar!
Jeg har fået sat en installation op på 13°E og kan nu se en hel del italienske kanaler.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |