|
Vil dette LNB hoved virke med Canaldigital? |
Besvar |
Forfatter | |
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Marts-2016 kl. 13:35 |
Hejsa.
Vil dette LNB hoved virke med Canal Digital: |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4704 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Sansynligvis. Men hvorfor ønsker du at købe et NOName lnb. Det skal sidde ud i al slags vejr år efter år. Når jeg selv skal købe et økonomisk LNB køber jeg Inverto. Det har jeg aldrig fortrudt. Og udvalget er meget større i Tyskland end i England: http://www.ebay.de/itm/Original-Inverto-Black-Premium-Twin-LNB-HQ-HD-TV-/110557779200?hash=item19bdc1d500:g:hUMAAOSwcwhVOOU1 Og hvis du vil fremtidssikre og købe et Quad koster det ikke ret meget mere: http://www.ebay.de/itm/Original-Inverto-Black-Premium-Quad-LNB-HQ-HD-HDTV-/110557671791?hash=item19bdc0316f:g:M00AAOSw~OdVXs2P Hvis du skulle være bedre til Engelsk end til Tysk kan du bare søge på ebay numrene på ebay.co.uk de er 110557779200 og 110557671791 Hilsen Carsten. |
|
st1
Bruger Oprettet: 31-Maj-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 191 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det vil den, ligesom alle andre "universal LNB"'er også vil virke. Medmindre du har en obskur (== interessant) pabaol, f.eks. en oval (Sky); eller en Prime Focus parabol. Så med en "almindelig" Triax/Haraldnyborg/Gibertini/xxx offset-parabol, så vil den virke. Jeg kan iøvrigt istemme med Csell - Inverto er rigtigt godt; der er rigtigt god performance; dvs value-for-money. Og de virker særligt godt med udkants-modtagelse, som f.eks. 28.2 eller 7W. (Hvis man altså har en tilpas stor reflektor!) Men til Canal Digital kan stort set hvadsomhelst bruges i disse dage... |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |