|
Skift af HDD i Canal Digital HD Entertain center? |
Besvar |
Forfatter | |
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-April-2016 kl. 18:41 |
Hejsa.
Er der nogen der har kendskab til, hvorvidt det er muligt at skifte harddisken i Canal Digital HD's entertain center ud? Jeg har sådan set tænkt mig at tage den gamle harddisk ud og clone den til en 2TB harddisk, så alle partitioner mv. bliver spejlet til den nye disk. Erfaringer af enhver art søges :)
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10458 |
Funktioner
Tak(0)
|
Harddisken er sandsynligvis ikke formateret i et format som en PC kan læse. Derfor tror jeg heller ikke du bare kan clone den. Jeg ville nok vælge at spørge Canal Digital.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Er boksen ikke CD´s ejendon som man blot lejer mdr vis.
|
|
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej det er det ikke :) |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har mulighed for det så prøv og se på disken på en pc der kører linux.
jeg har oplevet en kodet harddisk fra en harddisk optager den kunne ses på linux men ikke windows |
|
Tstampe
Guld medlem Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej...
Har selv et Entertain Center stående og har tænkt lignende tanker.... Men har dog endnu ikke gjort noget ved det... Vil da mene, at en spejling af disken burde kunne gøre dette, men følger lige med i denne tråd. Har du fået HD'en ud og prøvet at se, om du kan se nogle partitioner eller lignende - evt. i Linux?
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |