|
Trådløs satellitmodtager |
Besvar |
Forfatter | |
DonWerner
Bruger Oprettet: 07-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Juni-2016 kl. 14:38 |
Hejsa,
Jeg har et spørgsmål, som jeg søger svar på. Findes der en trådløs satellitmodtager, således at man ikke behøver at trække et coax kabel fra parabol antennen til modtageren i stuen? Jeg bor nemlig i et lejet rækkehus og udlejeren er ikke så begejstret for at vi borer huller i muren. |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4704 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Jeg har aldrig læst om en trådløs SAT modtager. Men jeg har under en ferie brugt et flat COAX kabel som jeg købte hos denne ebay sælger i 2014: http://www.ebay.de/itm/CABLE-PLAT-PASSE-FENETRE-VA-VENTANA-FLAT-COAXIAL-GOES-WINDOW-CAVO-VA-FINESTRA-/261170275419?hash=item3ccef6245b:g:Y4EAAOxyZzlTceHc Hilsen Carsten. |
|
st1
Bruger Oprettet: 31-Maj-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 191 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej - der findes trådløs video-extendere, men ikke deciderede trådløse LNB-extendere. Men selvom der gjorde, skulle du jo også have strøm til parabol-delen, og så skal du alligevel til at bore?? Teorestisk set kan man godt have en SatIP LNB forbundet til et noget, der sender en transportstrøm over Wifi, men det er MEGET nemmere med de flade kabler som Carsten snakker om. De virker fint til husbehov, jeg har også selv brugt dem på ferie. |
|
digitalt.tv
Guld medlem Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes fladkabler til vinduer
Ups havde ikke set en anden havde linket til et sådant sorry. Redigeret af digitalt.tv - 05-Juni-2016 kl. 20:48 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |