|
Køb af modtager udstyr/CAM til Viasat |
Besvar |
Forfatter | |
LundeSDK
Ny bruger Oprettet: 13-April-2010 Status: Offline Point: 18 |
Emne: Køb af modtager udstyr/CAM til Viasat Sendt: 13-April-2010 kl. 00:53 |
Hej.
Jeg er igang med at etablere så jeg kan se TV på PC'en. Jeg har kigget på dette kort: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=504139 Jeg ligger allerede inde med et Viasat kort med Danmarkspakken, så det er intet problem. Problemet er at finde et CAM modul der virker med Viasat, da deres kort åbenbart kun virker med Viasat-godkendte bokse (så man skal ifølge dem købe en af de dumme bokse). Er der nogen måder at omgå dette på? Jeg har læst lidt herinde tidligere, og der blev nævnt flere. Blandt andet et "T-Rex modul" og flere andre. Er der nogen der kan give lidt hjælp? Hvad skal jeg købe, for at vil virke? På forhånd tak. |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10458 |
Sendt: 13-April-2010 kl. 09:14 |
Dragon og T-Rex moduler virker i ikke godkendte bokse, men om de også virker i en PC ved jeg ikke. Du skal dog være opmærksom på at modulet alene gør det ikke. Du skal selv programmere det, hvilket kræver software og brænder.
Jeg har i øvrigt ét til salg som virker (med ovenstående forbehold for PC).
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
confused
Guld medlem Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Sendt: 13-April-2010 kl. 10:44 |
Jeg har startet en tråd om emnet - måske du kan hente lidt her :
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69820&title=viasat-p-mediecenter-sdan
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
confused
Guld medlem Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Sendt: 13-April-2010 kl. 10:45 |
Jeg syntes jeg hørte at t-rex ikke ville fungere med nyere kort - har du nogen erfaring med dette ?
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10458 |
Sendt: 13-April-2010 kl. 10:53 |
Nej, ingen erfaring med dette, da mit Viasat kort er af ældre model.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Sendt: 13-April-2010 kl. 12:12 |
Du skal ligeledes være opmærksom på, at det ikke vil være muligt med HD kanaler, andet end på deres egen modtager.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
LundeSDK
Ny bruger Oprettet: 13-April-2010 Status: Offline Point: 18 |
Sendt: 14-April-2010 kl. 23:36 |
Hej.
Tak for alle svarene. Jeg vil tag det op til overvejelse. |
|
MonKey
Junior bruger Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
Sendt: 18-April-2010 kl. 10:21 |
Hej Flemming og andre,
Undskyld jeg blander mig fra sidelinien, men kan en Dragon Cam virke med Viasats system??
Jeg har netop 'skrottet' CD og overvejer en anden udbyder, eks. Viasat.
Min hidtidige Grundig Combo-box som jeg har brugt til CD (Conax embedded) har indtil videre dækket mine behov mht antal satelitter og plads til Dragon Cam.
Hvis jeg opretter abonnement hos Viasat, vil jeg så stadigvæk kunne anvende min gamle receiver med Dragon Cam, med et Viasat kort i ??
Jeg vil helst vente med at investere i nyt grej indtil 2012, idet jeg ikke har behov for HD til mit 32 tommers TV.
pft Ole
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |