|
LNB - KLAR TIL HDTV? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Onaj
Bruger Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 196 |
Sendt: 05-Maj-2010 kl. 08:19 |
Skifter af samme årsag, da jeg skal havde flere modtagere på.
|
|
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales. Reklame off: |
|
rasmuzzen
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Sendt: 05-Maj-2010 kl. 08:21 |
Køb rigeligt med outputs. Hvis du har dreambox udstyr (eller tænker på at få det) kan jeg sige at dual hovederne fra http://www.srt-versand.de/ den til 69 euro kører rigtig godt.
|
|
Stan6
Junior bruger Oprettet: 17-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Sendt: 08-Maj-2010 kl. 17:18 |
Jeg har købt en singel LNB i Mediamarkt i Flensburg. Den er stemplet 0.2 dB og kostede kun 11Euro.
Da jeg kom hjem,skulle jeg lige prøve, om signalet bliver bedre. ( Astra 19.5, ZDF, ) Med den gammel LNB 0.6 dB var forholdsvis signal styrke/ og signal kvalitet 80% / 60% Det var skuffende, at den ny kunne give 85% / 35% Derfor spørger jeg: får man hvad man betaler for? Kan i anbefale en god fabrikat / og et sted, hvor den kan købes?
|
|
Stan
|
|
rasmuzzen
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Sendt: 08-Maj-2010 kl. 19:18 |
Hej.
Hvad var der galt med det gamle hoved siden du ville skifte det. Hvor stor er din parabol.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |