recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - En ny projektor til unormalt formål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEn ny projektor til unormalt formål

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
balier Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Maj-2011
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: En ny projektor til unormalt formål
    Sendt: 16-Maj-2011 kl. 16:22
Hej alle!

Jeg er på jagt efter en ny projektor til et nok lidt unormalt formål. Da jeg er fuldstændig grøn på området, håber jeg nogle af jer erfarne herinde kunne hjælpe mig lidt.

Jeg har et budget på ca. 10.000 kr.

Projektoren bliver brugt til at skyde simple motiver op på en væg. Motiverne er ret simple, så det er ikke fordi der skal vises film i HD eller lignende, men samtidig skal motivet selvfølgelig stå rimelig skarpt.

Projektoren skal kunne skyde så bredt som muligt. Hvad skal man kigge på af specs her, for at se hvor bredt den kan skyde?

Projektoren skal gerne kunne arbejde i et rum hvor det ikke altid er muligt at mørklægge rummet særlig godt.

Dvs:
- Et moderat skarpt motiv
- God kontrast
- Godt arbejde i semi-oplyste rum
- Kan skyde så bredt som muligt

Jeg er egentlig mest ude efter hvilke specs osv. jeg skal kigge på, end specifikke forslag, selvom dette da gerne modtages.

Jeg håber nogle kan hjælpe!
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 00:17
Kaste afstand?
.....