|
Denon poa 6600a |
Besvar |
Forfatter | |
Furman
Ny bruger Oprettet: 27-Januar-2024 Sted: Gedser Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Januar-2024 kl. 08:27 |
Hej eksperter Hvilke højtalere vil i anbefale til mine Denon poa 6600a ? har prøvet med B&w 702 s2 men de brænder diskant og mellemtoner af uden spiller særlig højt
mv Furman
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10458 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det stadig er Hi-Fi Klubben der er forhandler af Denon burde de vide alt om det. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror jeg ville vende spørgsmålet om og spørge, hvilken effektforstærker vil I anbefale, da mine 6600a brænder enheder af ved lav styrke. Der er helt sikkert noget galt med dine effekttrin.
Frank
|
|
Nicolait
Bruger Oprettet: 29-Januar-2016 Status: Offline Point: 66 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis jeg var dig, ville jeg spørge hifiklubben eller en anden forhandler, der kan tjekke dine effekttrin igennem, for det lyder som om, der er fejl på dem, hvis brænder højtalerne af ved lav styrke.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |