|
Hvilken parabol skal man købe? |
Besvar |
Forfatter | |
steger
Super bruger Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-April-2014 kl. 13:17 |
Vi flytter til villa og der findes en 10 år gammel parabol. Der fungerer og er i brug - andet ved jeg ikke.
1. Er det en god ide at udskifte den til en nyere model - eller skal man bare brug den gamle? 2. Jeg tænker at brug den til VIA sat parabol pakken til HD. Mvh Jonas |
|
BIO: Libratone Lounge, Panasonic TH-42PZ80.
PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64 |
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ville være dumt at udskifte den, hvis den virker. Du får ikke noget ud af at udskifte den. Det kan måske være at du skulle overveje at udskifte LNBen, hvis du får mange udfald hvis den er udslidt |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
steger
Super bruger Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok tak for svaret.
|
|
BIO: Libratone Lounge, Panasonic TH-42PZ80.
PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |