|
Oneplus pad 2 opkald |
Besvar |
Forfatter | |
bhaldborg
Super bruger Oprettet: 30-Juni-2012 Sted: Thisted Status: Offline Point: 376 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Januar-2025 kl. 23:17 |
Jeg har forsøgt at foretage og modtage opkald fra min Oneplus pad 2, men uden held. Den kan sagtens modtage beskeder osv, det er bare opkald der ikke virker. Er der nogen der har en mulig løsning på dette? Min telefon er Oneplus 12.
|
|
Venlig Hilsen
Brian Haldborg mit Setup Vincent SV-237 mkll Klasse-A hybrid integreret forstærker - Vincent CD-S1.2 Hybrid HDCD Player -Audiovector M3 Signature |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5289 |
Funktioner
Tak(0)
|
First make sure the call sharing option is connected in communication sharing On your OnePlus phone (my OnePlus 12) go to Settings - System and Update - System Services....Turn on VDC services. |
|
Mvh. JørgenT
|
|
bhaldborg
Super bruger Oprettet: 30-Juni-2012 Sted: Thisted Status: Offline Point: 376 |
Funktioner
Tak(0)
|
First make sure the call sharing option is connected in communication sharing On your OnePlus phone (my OnePlus 12) go to Settings - System and Update - System Services....Turn on VDC services. https://www.reddit.com/r/oneplus/comments/1eq3tg6/found_the_setting_to_get_calls_working_on_oneplus/ [/QU tak din hjælp nu virker bare fint |
|
Venlig Hilsen
Brian Haldborg mit Setup Vincent SV-237 mkll Klasse-A hybrid integreret forstærker - Vincent CD-S1.2 Hybrid HDCD Player -Audiovector M3 Signature |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |