Hej.
Jeg havde en Hd 82 som jeg synes gjorde det virkelig flot, men har nu skiftet den ud til Hd87 som gør det en del bedre, desuden er den 15-17 cm kortere i dybten og er herligt, at den skulle larme mere end Hd82 synes jeg nu ikke man ligger mærke til.
På Hd82 synes jeg alt det pure-motion Dynamic Black gjorde billedet til det dårligere, det skulle slås helt fra før det var godt, men på Hd87 kan man godt køre med Pure-motion da det er en nyere version, men til gengæld skal Dynamic Black stadigvæk fra, ellers giver det ligesom lidt "blink" nogle gange.
Jeg vil sige billedet er bedre på Hd87 men ikke meget så man taber næse og mund efter hvad jeg kan se, men jeg er nu heller ikke specielt inden i projektorer selvom jeg haft nogle stykke efterhånden.
Du kan evt. se Hd87'eren i hi-fi klubben på åboulevarden i København.
en sidste ting jeg vil nævne er at det bedst at loftmontere projektoren (Hd82/Hd87) da du ellers kan få problemer med lens-shift hvis den skal stå på en plade nær loftet evt.
Jeg er ihvert fald rigtigt glad for min og nyder at se en god film, jeg har et Motor lærred på 100" som bliver helt fyldt ud
( selvom jeg drømmer om et bedre lærred )
Mvh Skyeagle
Redigeret af skyeagle - 25-Marts-2011 kl. 23:25