|
Dårligere wifi med Ubiquiti u6+ AP |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9398 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har absolut ingen problemer med at fx min telefon hopper på forskellige ap når jeg bevæger mig rundt i mit hus. Controlleren har intet at gøre med om dine enheder hopper til et nyt AP. Et hint kunne evt være at skrue ned for sende styrken på dine AP eller ændre rssi. Igen hvordan har du konfiguret dine AP ?
Redigeret af lahan - 05-Januar-2025 kl. 00:33 |
|
koden
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
Funktioner
Tak(0)
|
Var blot fordi silentbob skrev:
"Umiddelbar bliver de installeret som standalone via Unifi app, da jeg ikke var klar over at wifi roaming mellem APer krævede en kontroller der køre hele tiden. Hvilket er en lille bet i regningen." Men er nok fordi han har det standalone setup?
|
|
Ubiquity Unifi
Zyxel Hiper router US-16-150 4 x AP PRO |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9398 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er klienten der bestemmer hvornår den hopper videre og ikke om hans setup er standalone. Ok hvis standalone er en enkelt wifi enhed, så kan den jo ikke hoppe andre steder hen.
Redigeret af lahan - 05-Januar-2025 kl. 09:16 |
|
koden
Funktioner
Tak(0)
|
fino..tak.. synes også jeg har oplevet at enheder skifter. Sker bare sjældent da AP'er rækker godt i et hus som mit.
|
|
Ubiquity Unifi
|
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
inde i unify app, under enheder kan man se connection log. Her kan man let se hvornår den skifter app.
Igen det kan være en fordel at skrue ned for sende styrken på de enkelte ap.
|
|
koden
Funktioner
Tak(0)
|
Hov fik ikke svaret på mine AP's setup.
De er default Lavede reset da jeg købte dem brugt, så de har fabriksindstillinger.
|
|
Ubiquity Unifi
|
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
koden
Funktioner
Tak(0)
|
Så lige på min switch at den kan levere poe+ eller 24w
De lyser orange så den leverer poe+ Er det godt nok til mine PRO ap'er?
|
|
Ubiquity Unifi
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |