|
Bbc på 28,x |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Bobben
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2007 Sted: Norway Status: Offline Point: 358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det virker som testene er avsluttet for 2 dager siden. Ser hvertfall ingen aktivitet lengre når jeg gjør en spektrum analyse. Tipper at det snart slippes nye tracking data som viser at ASTRA 2E er på vei mot 28.2øst. http://www.satellite-calculations.com/Satellite/Catalog/catalogID.php?39285 I øyeblikket er trackingdata fra 22 Oktober og er derfor ikke til å stole på. Redigeret af Bobben - 25-Oktober-2013 kl. 15:53 |
|
hylegaard
Junior bruger Oprettet: 05-Februar-2012 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
Noget nyt?
Er lige kommet hjem fra Usa, og kan se at 28.2 stadigt virker. Er der noget nyt om hvornår det evt. er slut? Mvh Jens |
|
hylegaard
Junior bruger Oprettet: 05-Februar-2012 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
[QUOTE=hylegaard]Noget nyt?
Er lige kommet hjem fra Usa, og kan se at 28.2 stadigt virker. Er der noget nyt om hvornår det evt. er slut? Mvh Jens Forøvrigt efter en slemme storm, som kunne have ændret min 120 cm skål lidt ? |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4705 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Jens. Nej, jeg har ikke læst noget nyt siden jeg skrev sidst. Nyd det så længe det varer. Men jeg tror at intet nyt er godt nyt. For en del år siden blev der lavet en større frekvens ændring for de Engelske betalings kanaler ( SlY ) lige før jul. Det medførte at mange Englændere ikke kunne se deres ynglings programmer i julen. Den fejl tror jeg ikke at man laver igen. Så enten sker ændringen snart eller også sker den først efter jul og nytår. Hilsen Carsten. |
|
Bobben
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2007 Sted: Norway Status: Offline Point: 358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den nye ASTRA 2E satellitten ligger fortsatt på 43.5 øst der den testes. Det er egentlig litt overraskende at den ikke allerede har blitt flyttet over på 28.2 øst siden det er lenge siden de siste test signalene ble observert. Redigeret af Bobben - 15-November-2013 kl. 15:05 |
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4802 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg håber bare, at den bliver der lidt over en uge endnu - så vi kan nå at se Doctor Who 50 Year Anniversary på næste lørdag ...
Redigeret af HeartWare - 15-November-2013 kl. 15:34 |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |