|
Ultra-HD vil koste SKY 28 Milliarder kr. |
Besvar |
Forfatter | |
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4705 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-December-2013 kl. 21:41 |
Hej. Det vil koste Engelske SKY næsten 28 Milliader Danske kroner at skifte til Ultra-HD i følge en rapport fra Berenberg Bank: Og der er kun seerne til at betale. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 13-December-2013 kl. 21:41 |
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er det jo godt man ikke er Sky kunde :-)
Men det er jo noget sludder! At gå til Ultra HD bliver sikkert samme Roadmap som fra SD til HD (og før det HD ready). Nogle få køber Ultra HD TV, kan ikke se noget som helst, intet findes i Ultra HD BluRay afspillere bliver lanceret der kan Ultra HD BluRay folkene vil lancere få titler i Ultra HD Enkelte udbydere vil lancere en Ultra HD kanal (det bliver helt sikkert Canal Digital først. Ingen andre har "Plads" nok på det skandinaviske marked) Og så er vi henne ved 2016-17 Og jeg tror det er nøjagtigt det samme billede der vil tegne sig hos Sky Det vil blive faset langsomt ind |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
hylegaard
Junior bruger Oprettet: 05-Februar-2012 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til Carsten,
Ja og reklamerne :o( |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |