|
Dreambox 800 HD SE |
Besvar |
Forfatter | |
silverstones2000
Ny bruger Oprettet: 07-Marts-2014 Sted: københavn Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Marts-2014 kl. 07:55 |
Heys Venner,
Er ny i dette forum, har hårdt brug for lidt assistance mht setup af box. |
|
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hey velkommen til :-)
Du skriver ikke så meget om hvad problemet er; så er det jo lidt svært at hjælpe. Så skriv lidt mere om problemet, og hvad du skal bruge boksen til (sat, kabel, antenne). Jeg kan i øvrigt anbefale det forum, der findes på digsat.net. Deres "Peter Pan" images indeholder det meste af hvad man har brug for her i norden. |
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
silverstones2000
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Huntiedk, Skal bruge den til sat. Har brug for en som kan hjælpe mig med at flashe boxen, forklar mig hvad images mm bruges til. Afventer spændt dit svar |
|
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok :) Har ikke så meget SAT-erfaring; havde DVB-C tuner i min DM800 HD (første udgave). Hvad angår images, udgiver boksproducenten sit eget image, som stort set ikke bruges direkte, fordi det ingen kodede kanaler kan modtage. Forskellige udviklergrupper udgiver specielle images, som har forskellige fokusområder, dvs. kan forskellige ting mht. dekodning, skins, osv.
Jeg brugte det meste af tiden det nævnte "peter pan" image, da det umiddelbart fungerede til yousees programkort "ud af æsken". Du kommer nok ikke uden om at læse op på de forskelllige sager. Peter Pan-images udgives på digsat.net (du skal være logget ind): http://digsat.net/wbb3/index.php?page=Thread&threadID=58495 Der er også guides i installation og flashing, fx.: http://digsat.net/norske-guider/felles-guider/1-flashing-av-dm-702x.html. Sidst kan du på forummet finde forskellig information om hvordan man får afkodet Canal Digital og Viasat, hvis du har abonnement på disse. Især Viasat er der en del bøvl med; man kan vist stadig ikke dekryptere HD-kanalerne med et Viasat-programkort. Håber, du kan bruge dette til noget
|
|
|
|
silverstones2000
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen,
Det er ikke længere muligt at registrere på digsat.net :o(( |
|
huntiedk
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes da godt jeg kan registrere mig på forummet:
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |