|
Canal Digital og Beovision 7 |
Besvar |
Forfatter | |
PeterG
Junior bruger Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Marts-2014 kl. 08:58 |
Hej Forum,
Jeg har fået til opgave at sætte en Canal Digital - HD Entertain Mini (ADB HD 2850-ST) til et Beovision 7-32 for en god bekendt. TV'et har tidligere linket IR signalet til en gammel Canal Digital boks via en ekstern IR sender monteret på SAT boksen. Jeg kan ikke umiddelbart fjernbetjene den nye boks via Beo4 / Beovision 7, og jeg kigget lidt rundt i listen over SAT bokse i Beovision 7 menuen. Der er kun en ADB boks, men dens koder virker selvfølgelig ikke på den nye boks. Jeg kunne selvfølgelig prøve med div. bokse fra listen og så håbe på lidt held, men det er en længere process Nogen som har et bedre forslag? Lige nu er boksen forbundet via RGB scart. Jeg kan se at der er DVI ingang på TV'et, men understøtter det HDCP? På forhånd tak Peter |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |